piątek, 17 kwietnia 2015

Witajcie ! ;)
No i na reszcie mój wymarzony i od dawna ( od Poniedziałku ) wyczekiwany weekend !!
Nie miałam takiej weny twórczej do pisania ;)


Pewnie jesteście ciekawi o czym dziś będę pisać... Hmm.. Niech sama pomyśle ;)

Post znowu będzie o MNIE :)
A raczej o mnie okiem innych, czyli fakty o mnie od innych ;)


Pierwsze fakty od Mojej Siostry :* :
1. masz na imię Asia :D
2. jesteś siostrzyczko, 'moja mała blondyneczka' :D :*
3. uwielbiam jak się uśmiechasz :)
4. jesteś bardzo fotogeniczna
5. luubisz słodycze ^^
6. czasem za bardzo rzucasz foszkami ;p :*
7. masz zgraje kociaków w domu :D
8. jesteś moim słoneczkiem :)
9. nie boisz się żadnych robali !
10. dużo siedzisz na telefonie :D [tak jak ja, moja krew haha! :D]
11. jesteś bardzo bardzo silna kobieta :*
12. masz przecudny kolor oczu!
13. jak byłaś mała miałaś takie krótkie fajne włoskiii :D
14. mieszkasz blisko cmentarza :o
15. lubisz spacery
16. masz w sobie dużo ciepła, odwagi, uśmiechu i zaraziłaś mnie tym :*
17. widzę ze czasem lubisz te same piosenki co ja, hah! sukces xd
18. kochasz zwierzęta :)
19. lubisz spać tez ;p 
20. i [mam taka malutka nadzieje ;ppp] ..nie pijesz alkoholu [??] ;))
buziaaczki maluszku Ty moj ♥


 DRUGIE FAKTY OD KOLEŻANKI :
1. Asiaaa :D xd
2. Sikora :*
3. Z Ostrowa :D
4. Masz śliczny uśmiech :)
5. Mnóstwo zdjeć na fejsie:D
6. Masz aska :D
7. Mądre odpowiedzi XD
8. Chodziłaś kiedyś tu do gimnazjum :D
9. Blondynka :)
10. Koniec:*


 TRZECIE FAKTY OD PRZYJACIÓŁKI :
1.Sikorka :*
2.Blondi :D od niedawna
3.Ładne oczka :)
4.Pani od pożyczania ciuchów ♥
5.Fajny masz śmiech.:D
6.Mała :p
7.Robisz dobrą herbatę ! :*
8.Przyjaźnimy się od 2,5 lat ♥
9.Rzadko się z Tobą kłócę :D i chyba dobrze ;D
10.Mało mam z Tobą zdjęć :/

CZWARTE FAKTY OD PRZYJACIÓŁKI:
1. Jesteś Sikorka :D
2. Przyjaźnimy się :D
3. Mieszkamy razem w pokoju :P
4. Ostatnimi czasy się często kłócimy :/
5. Kocham chodzić z tobą na spacery wieczorem :D
6. rezerwuję cię :D
7. Słuchamy podobnej muzyki :P
8. Kocham się z tobą kłócić :D
9. Kocham nasze napady głupawki :D


PIĄTE FAKTY OD PRZYJACIÓŁKI :
1.Poznaliśmy się w chacie :)
2.Twoje głupawki są wspaniałe :-*
3.Blondyneczkaa moja ♥
4.Jezeli cię łaskocze mówisz że Nuśka jest Śliczna haha ! :-*
5.Wariatka !! :3
6.Masz śliczne niebieskie oczka *.* !
7. Zawsze można na ciebie liczyć ! :*
8.Jesteś zaufana mi osobą :3
9.Lamusekkk ale MÓJ ! :*
10.Uwielbiam i Kocham ! ♥

SZÓSTE OSTATNIE FAKTY OD PRZYJACIÓŁKI :
1. Joanna
2. Sikorka
4.waga... 48 kg
5.wzrost... 2 metry w butach ;>
6. niebieskie paczadełka *.*
3.wiek...17 lat7.Pięknaaa :))
8.blondynka 
9.waryjot mój ;D
10. masz mnóstwo zdjęć :)
11. masz 3 blogi 
12. słuchasz popu, hip hopu i czego se tam chcesz xdd
13.uwielbiasz Come :)
14. znam cie w chuj ..jak nie wiecej ;p
15. bedzie z jakieś 12 lat
16. masz 3 koty...
17. Rudyy
18. Maja
19. Tekla
20. masz chłopaka :*
21.Fajnego
22.czesto masz głupie głupawki
23. chcesz mnie otruć swoja ananasowa herbatka
24.lubiem ciem ♥
25. masz seksi skarpetki xD
26.zawsze moge na ciebie liczyc
27.jesteś..
28. jednym słowem ujmując..
29. ZAJEBISTA ;D
30. masz super mame
31. lubisz chodzic na spacerki :)
32.czytasz książki
33. lubisz jeździć na rolkach..
34.oczywiście ze mną :**
35. najbardziej lubisz wiosne
36. nie palisz
37. i za to ci chwała ;D
38.nie lubisz jak przeklinam..
39. bo wtedy mnie bijesz xdd
40. molestujesz mój telefon XD ;p
41.jesteś moją kuchareczką :**
42.lubisz się malować
43. byłaś na koncercie NPWM :)
44.jesteś uzależniona od telefonu :)
45. uwielbiasz Eweline Lisowską i Sylwie Grzeszczak 
46.lubisz grać w kosza xd
47. moja psiapsiuła <3
48.Kochana jesteś <3 <3
49. Najlepsiejsza <3 <3 <3 
50.♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ament


A teraz po tak długiej litanii obejrzyjcie parę zdjęć ;)  







Do zobaczenia ! W następnej notce ! ;)

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł na napisanie faktów! :D Skoro robisz taką dobrą herbatę to musisz mi zrobić, haha :p
    śliczna jesteś!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń