piątek, 24 kwietnia 2015

Zmiany, Zachowanie, Zdjęcia ;)

Witajcie ! ;)


Tak wiem, wczoraj dodałam notkę i dziś już nie powinnam... Ale dodam ;)



Dziś będzie o ....?
Zmianie ! Kogo? … Mojej !


Ci , którzy mnie znają, to wiedzą jaka byłam i jaka jestem teraz...
Ale Ci którzy mnie nie znają, to mogą poznać, po tej notce...

Dobra, przejdźmy do rzeczy!
Głównie chodzi o zachowanie ( Moje zachowanie )

 Kiedyś byłam... Hmm jakby to określić...? Przemądrzałą nastolatką, która ze wszystkimi i o byle o co się kłóciła i wszystko wiedziała lepiej! Tak, właśnie taka byłam.... ALE BYŁO MINĘŁO!
  Głupio Mi teraz o tym pisać i to jeszcze o Sobie takie rzeczy, ale taka jest prawda.
Nieraz potrafiłam z 15 razy dziennie się kłócić jak nie więcej... I to o byle „Gówno”
   Ale w Święta Wielkanocne, coś mnie opamiętało... Co to było? Do tej pory nie wiem...
Postanowiłam Sobie że już nie będę się z nikim kłócić, będę starała na spokojnie rozmawiać, wyjaśniać różne sprawy i jak ktoś mnie będzie denerwował to po prostu to przemilczę.
 Jak do tej pory udaje Mi się to... Nie powiem, czasami zdarza Mi się wybuchnąć złością, ale zaraz się opanowuje

Nie wiem, może to ta Osiemnastka na mnie tak wpłynęła, że człowiek bardziej wszystko bierze do Siebie i zmienia swoje zachowanie (?)

Ale jest plus, ponieważ dużo ludzi widzi moją zmianę.
W ogóle moje nastawienie do życia się zmieniło. Rano wstaję uśmiechnięta, staram się cieszyć życiem...
I oby tak dalej ;)

A może Wy też mieliście, zmiany jakieś w życiu?


To teraz pooglądajcie Sobie parę zdjęć ;)









Kochani, teraz WAS już żegnam ;)
Do zobaczenia w następnej notce ;)
  Komentarze mile widziane ;)
Pozdrawiam Was :) :*

2 komentarze:

  1. Im częściej dodawane posty, tym więcej zainteresowanych blogiem, więc jeśli tylko możesz, dodawaj jak najczęściej. Super, że pozytywnie się zmieniłaś!
    Na zdjęciu jestem ja (pytałaś się w komentarzu w jednym z moich wpisów).
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są zdjęcia!;) Posty dodawaj wtedy kiedy chcesz, przecież nie ma jakiegoś limitu ;)
    Co do zmiany.. Też taką mam, również od niedawna. ;) Staram się bardziej optymistycznie patrzeć na świat, być milszą i robić wszystko jak najlepiej ;) Jest okey ;)
    Serdecznie zapraszam do siebie;)
    http://life-fashion-creation.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak, powiadom mnie o tym w komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń