niedziela, 5 kwietnia 2015

Ciasto, Święta itd :D

Trzecia notka? xD


Witajcie ! ;)

Na początku życzę Wam wszystkim, przede wszystkim ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH ! U mnie jeszcze trwają małe przygotowania :D
No i co mam Wam dalej pisać? :p
Myślę nad założeniem konta na YouTube :) Znaczy się, już mam ale nie mam pomysłów co tam dodawać ;)...Może jakieś macie pomysły? Hehe ;) xD
A co za oknem?
Masakra jakaś :/
Wczoraj Moja Mama upiekła pyyyyyszne ciasto <3 Oto one:

A dziś Ja, robiłam sałatkę makaronową ;) Mam nadzieje że też jest taka dobra jak Mamy ciasto ;)
I dziś jeszcze robimy Muffinki ;) 


           No dobra to na dziś tyle chyba :D Przepraszam że taka krótka ale brak pomysłów i w ogóle xD 

8 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w blogowaniu. Pamiętaj, że jeżeli nie masz pomysłów to po prostu nie pisz bo wtedy posty nie są najlepsze, lepiej poczekać jak cie coś natknie. Liczy się to również yt. ;)
    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci Dominiko za rady ;) Zaraz zajrzę na Twojego Bloga ;) Liczą się każde porady ;) Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu!
    Ja też jestem nowa bo niedawno miesiąc mi minął.
    Jedna dziewczyna u mnie napisała na początku żeby nie patrzeć na statystyki ! Ja się tego czymam chociaż co jakis czas zaglądam ;)

    Zapraszam do siebie pysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z YT fajny ;) Zgadzam się z Dominiką jeżeli nie masz weny, odłóż post trochę w czasie, powodzenia, fajnie to wszystko wygląda ;)

    http://moment-at-the-photo.blogspot.com -----> Dopiero zaczynam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł z YT fajny ;) Zgadzam się z Dominiką jeżeli nie masz weny, odłóż post trochę w czasie, powodzenia, fajnie to wszystko wygląda ;)

    http://moment-at-the-photo.blogspot.com -----> Dopiero zaczynam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z kanałem na YT ciekawy tylko pamietaj jezeli chcesz "zabłysnąć" zrób cos czego jeszcze nie ma. A wtedy sukces murowany.
    Ładne zdjecia pyszności

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa.. wypieki wyglądają przepysznie! Mam nadzieję że tak też smakują xd
    A kanał na yt to dobry pomysł. Tylko poogądaj wcześniej innych youtuberów żeby wiedzieć jakich błędów nie popełniać. I pamiętaj że oryginalność jest najważniejsza!

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę powodzenia i wesołych świąt :D

    OdpowiedzUsuń