poniedziałek, 22 czerwca 2015

Szacunek? Co to jest?

Witajcie Kochani !

Tak wiem, spóźniony post... Ale wybaczcie Mi to :* W weekend czasu nie miałam i zapomniałam...

No więc tak, o czym będzie notka?
Jak zawsze brak pomysłu , i pewnie zaraz wszyscy będą pisać że jak nie mam pomysłu to żeby nie pisać.... Ale właśnie nie, bo ja zawsze mam pomysły w trakcie pisania ;)
*
*
*
JUŻ MAM ! :*


Dziś będzie o... „ Szacunku do drugiego człowieka”


Szacunek? Co to w ogóle jest? - Według cioci Wikipedii jest to :

  • szacunek – w sensie poważanie, uszanowanie, poszanowanie, respekt, atencja, estyma, pokłon, uznanie
A co jeszcze znalazłam na internecie? :


Szacunek- stosunek do kogoś, nacechowany poważaniem oraz liczeniem się z jego opinią.
Parę cytatów:
  • Bo szacunek ma do prawdy tylko ten, co patrzy wstecz.
  • Człowiek nigdy w pełni nie doceni seksu, nie obdarzy go szacunkiem , na jaki przecież zasługuje.
  • Jak najwięcej wymagań od człowieka i jak najwięcej szacunku dla niego.
  • Żaden bliski związek nie może trwać , bez wzajemnego szacunku.
  • Każdy szanuje człowieka , który czyni, co przyrzeka.
  • Szacunek? Nie cierpię tego słowa. Pewnie dlatego , że na tym świecie trzeba szanować niewłaściwych ludzi z niewłaściwych powodów.
  • Trzeba tak żyć, żeby można było mieć szacunek dla samego siebie
A Wy jaką macie definicje szacunku? Liczycie się z kimś szacunkiem?
Dla wielu ludzi szacunek jest niczym, nie liczą się z nikim bo nie mają takiej potrzeby, a potem się dziwią że nikt dla też nich nie ma szacunku.


Dobra, już kończę i na koniec parę zdjęć ;) Buziaki i do zobaczenia ! :* <3
(brak szybkiego internetu, zdjęcia wkrótce ;) ) 




























5 komentarzy:

  1. Według mnie szacunek jest najważniejszy przy relacjach z drugą osobą
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie bez powodu mowi sie szacunek za szacunek szczerosc za szczerosc
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szacunek jest bardzo ważny, ale najpierw musimy sobie na niego zapracować :)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że na szacunek zasługuje każdy, ale łatwo jest stracić w oczach niektórych. :)

    xnatg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy zasługuje na szacunek, o ile ten szacunek od siebie daje ;)
    http://stay-positive1.blogspot.com/ Jeśli mogłabyś poklikać byłabym bardzo wdzięczna!:* Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń