niedziela, 5 lipca 2015

Inny , niespodziewany post? ;)

Witajcie Kochani !

Dziś inny post ! A mianowicie o moich paznokciach !

Zobaczcie moje paznokcie ! :


















Niektóre są takie nie zbyt  ładnie pomalowane ale to nie o to Mi chodzi ;) Chodzi Mi o długość ... A wszystko dzięki tym odżywkom: 


Są niesamowite ! W szczególności ta od Laury Conti ;) 
Paznokcie Mi się nie łamią i nie rozdwajają . 
Chyba nawet nie ma żadnych minusów u mnie ! 
Plusy: 
+ Ładne i praktyczne opakowanie,
+ Przepiękny Kolor na paznokciach , taki migdałowy,
+ Miło się maluje,
+ Cena ? Ja kupiłam w Rossmannie za 8,99 na promocji,
+ Można używać jako podkład pod Lakier,
+ Długo utrzymuję się na paznokciach,
+ Paznokcie szybko po niej rosną,

A czy wy używacie  tej odżywki? Czy macie jakieś inne ? 

Nigdy nie przypuszczałam że będę pisać post o paznokciach ;) A jednak.

Do zobaczenia :* !

7 komentarzy:

  1. Nie używam żadnej odżywki, ale widząc u Ciebie takie efekty chyba zacznę :D

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja aktualnie testuje inną odżywkę :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja odżywek do paznokci nie uzywam, bo przyznam skromnie, że są OK :) nie łamią się, fajny kształt płytki, długie czego chceić więcej? :) zapraszam do mnie http://cleoklepko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham długie paznokcie, sama mam długie jednak co jakiś czas mam z nimi problem, bo zbyt łatwo mi się łamią. Chyba pora zacząć zainwestować w tego typu odżywki. :)

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, zazdroszczę paznokci! Ja obgryzam paznokcie i mam z tym wieeeelki problem :C Nigdy nie używałam tej odżywki, ale musi być świetna, tyle plusów! :D

    malinkamojabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet jeśli nie chodzi o malowanie, to przyznam, że i tak malujesz je lepiej ode mnie :p
    Brokatowe są wręcz urocze :3
    A co do odżywek, to używałam z Evelline, taką z brylantową formułą i bardzo Ci ją polecam :)
    huabecx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń