poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Fakty, Zdjęcia, Obrazki , Koszmarki

Witajcie dziś po raz drugi ! ;)

Mam już pomysł na notkę... A będzie to... Fakty o mnie ( http://happydaysikorki.blogspot.com/2015/04/pare-faktow-o-mnie.html ) i zdjęcia do tych faktów, żeby Wam udowodnić że to prawda ;)Oczywiście nie dam od razu wszystkich faktów, będę dodawała po parę faktów ;) I nie będzie też do każdego faktu zdjęcia, ponieważ nie ma aktualnie, ale wszystko może się zmienić, ale za to będą obrazki ;)







No to może zaczynamy?


  1. Uwielbiam robić Zdjęcia ! <3 Sobie, komuś innemu, Zwierzętom :* <3 !














  2. Słucham Muzyki, każdego rodzaju ! ;) I Również tańczyć ;) 

  3. Kocham Spać <3 ! 

  4. Kocham Czytać Książki <3

  5. Nie lubię nosić w zimie rękawiczek i czapki. :p

  6. Strasznie szybko się denerwuje i wkurzają mnie niektórzy ludzie... 


  7. Kocham słońce i lato :* Ale zimę też lubię ;) 

  8. Uważam, że co można zrobić dziś lepiej zrobić jutro ;)

  9. Kocham rozśmieszać ludzi :D 




    A TERAZ ŻYCZĘ WAM SŁODKICH KOSZMARKÓW :D

2 komentarze:

  1. Fajny masz pomysł. Zdjęcia (zwłaszcza ostatnie) są bardzo fajne :D kicie słodkie kicie, lubię kotki są urocze. Jakie książki lubisz czytać? :)
    PS dzięki za ustawienie mobilnej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło że się podoba ;) Koty są uroczę, bo moje :) :* A co do książek , to wszystkie lubię oprócz historycznych :D ;)
    Mobilna wersja jest , ponieważ sama lubie z niej korzystać ;)

    OdpowiedzUsuń