czwartek, 9 kwietnia 2015

Humor, inna notka, piosenki!

Czy to piąta notka? :D


Witajcie ! ;)
Tak, tak.... znowu nieregularna notka :/ Ale chyba musicie się do tego przyzwyczaić xD
No to co dziś będzie? :D
Pisząc tą notkę, zajadam wafle i piję herbatkę :D
Hahaha, bardzo interesujące ,wiem :p

No i oczywiście słucham muzyki :D
Mam dla was parę wesołych obrazków ;)

1



2



3



4



5



6



7

Najbardziej rozwala mnie ostatnie :D 

Jak pisałam ostatnio, już po świętach, a ja chce je jeszcze ! :) 
DLACZEGO....?
                                    DLATEGO ! ;)










Z Mamą ! <3 


A teraz polecam fajne piosenki :D 
1. Agata Dziarmagowska - Mogę wszystko, nic nie muszę 
2. Aksa - Kocham Cię 2
3. Alessia - Ale Kumaye (with lyrics)
4. Avril Lavigne - Give You What You Like
5. Avril Lavigne - I'm With You
6. Avril Lavigne Rock N Roll
7. Disturbia  [Rihanna]
8. Shakira - Dare (La La La) 

  Dobra ! To ja Was zostawiam już z tymi utworami i do następnej notki ! ;) 

2 komentarze:

  1. Zakochałam się w Twoim kotku! uwielbiam wszystkie koty od dachowców po lwy!

    OdpowiedzUsuń
  2. PIOSENKI OKEJ CHODŹ NIE MOJ GUST :d oBRAZKI ŚWIETNE! pOST SUPER! :)

    OdpowiedzUsuń