piątek, 10 kwietnia 2015

Parę Faktów O Mnie

SzÓsTa NoTka? 


Witam znowu :D

Zdziwieni że dziś notka? XD
Dziś inna notka ;)
W tej notce będzie parę faktów o mnie ;)
Zapraszam do czytania ;)





1. Uwielbiam robić zdjęcia <3
2. Słucham popu, hip hopu i czasami rapu ;)
3. Kocham spać ♥♥♥♥♥♥♥
4. Kocham czytać książki fantastyczne i horrory i wszystkie inne <3
5. Nie lubię nosić w zimie rękawiczek i czapki. :p 
6. Strasznie szybko się denerwuje i wkurzają mnie niektórzy ludzie...
7. Kocham słońce i lato :* Ale zimę też lubię ;)
8. Uważam, że co można zrobić dziś lepiej zrobić jutro ;) 
9. Kocham rozśmieszać ludzi :D
10. Często doradzam różnym ludziom, w różnych życiowych sprawach ;)
11. Kocham swoich przyjaciół :* I traktuję ich jak rodzeństwo ;)
12. Uwielbiam straszne historie :D
13. Nigdy nie miałam w ustach papierosa. I nigdy nie będę miała... Fuu
14. Nigdy nie miałam złamanej ani skręconej żadnej części ciała.
15. Ale mam coś z dwoma łokciami :/ Ale to od urodzenia
16. Jestem ekstremalnie punktualna – wolę wyjść wcześniej i zaczekać niż spóźnić się choćby kilka minut.
17. Jestem bardzo tolerancyjna. Nie oceniam innych, zwłaszcza, kiedy sama nie byłam w danej sytuacji. Nie lubię jak inni to robią.
18. Jestem ogromnym leniuchem :>
19. Jestem uzależniona od słodyczy <3
20. Zawsze mam przy sobie telefon, nawet jak sprzątam czy podczas snu leży tuż obok. :p
21. Zawsze wybaczam, ale nie zapominam :>
22. Kiedyś chciałam zostać aktorką teatralną :)
23. Kocham Kino i Teatr ! ♥♥♥♥
24. Lubię jeździć pociągiem ;p
25. Mam Najwspanialszego chłopaka na świecie !!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Cii... tylko ty wiesz o tych faktach :D :*

No i tyle ;) Do następnej notki ! ;)

7 komentarzy:

  1. Ja zawsze jestem albo za wcześnie,albo za późno. Ale staram sie poprawić .
    Świetny post:)
    Zapraszam do mnie http://simplyjulka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Hha ja również jestem jak to ujęłaś "ekstremalnie punktualna".Ja również kiedyś chciałam zostać aktorką. Dużo można się z takich postów o autorze dowiedzieć.
    Ładne zdjęcie
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ocenianie innych, ma swój sesn, ale kiedy to są Twoi przyjaciele i znasz ich wystarczająco dobrze, w innym wypadku sam nastawiasz się na niepotrzebną krytykę.
    http://narwany.blogspot.com
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne fakty! :)
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super fakty! Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga! ;-*

    OdpowiedzUsuń