sobota, 13 czerwca 2015

Masz dobry humor? Lepiej nie wchodź :/

Witajcie Kochani !

Tak jak obiecałam , będzie notka ! ;) 

Pisząc tą notkę jest Piątek , nie mam pomysłu , ani sił... Dzisiejszy dzień jest do dupy !
Nie mam w ogóle weny do pisania... Najchętniej poszłam bym spać i bym płakała...
Słucham muzyki i łzy same się kręcą... Miałam takie plany na dziś ! :( ..Ale ktoś musiał wszystko spieprzyć :( No kur..
Czy ja nie mogę być choć raz szczęśliwa?!
Bez żadnych zmartwień?!
Raz, jedyny raz ?!
Dziś jest wyjątkowy dzień dla mnie, a tu lipa ! Muszę w domu siedzieć! Kurwa jak mnie to boli :( No zaraz nie wytrzymam :( Nie wiem czy to dobry pomysł żebym dziś pisała ... Ale jutro pewnie nie będę miała czasu :/
Dziś będzie bardzo zamulająca notka, więc jak ktoś ma dobry humor, to niech nie czyta.
Nie wiem sama o czym będzie ta notka.
Pewnie coś mi zaraz wpadnie do głowy, ale nie mam siły na myślenie...
Miałam dużo odzewów pozytywnych na temat mojego bloga i notek. Cieszę się, że się Wam podoba mój blog... Choć też są negatywne odzewy, ale tym to ja się nie przejmuje...
Wszyscy mówią Mi że właśnie takie szczere notki są najlepsze. To fajnie..
Jezu no, humoru nie mam :(
Zastanawiam się nad prowadzeniem kanału na YouTube....
Ostatnio nawet próbowałam z przyjaciółką nagrywać filmik, ale chyba nic z tego....
Noo nie wiem... Zobaczę jeszcze
Przepraszam Was , ale już kończę tą notkę... Nie mam pomysłu.
Pozdrawiam Moje Koleżanki z klasy, Moje przyjaciółki, I wszystkich innych ludzi którzy czytają mojego bloga ! ;*
No i jeszcze trochę różnych zdjęć ! :* <3
Dziękuję Wszystkim za wsparcie ! <3


















16 komentarzy:

  1. Ale jesteś śliczna! Przypominasz mi moją jedną kumpele z liceum! :D

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa- ''Maleficent'' :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/06/maleficent.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ja do liceum niestety nie chodzę , więc to nie ja :D
      Na pewno zajrzę do Ciebie ! :* Powodzenie :*

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy post :)
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej. :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , staram się ;) Ja zaraz na pewno zajrzę do Ciebie ;) Pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. Śliczna jesteś :*
    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. NIE PRZEJMUJ SIĘ KAŻDY MA GORSZE DNI, A NASZE PLANY CZASAMI PO PROSTU NIE WYCHODZĄ, BĘDZIE LEPIEJ :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za małe pocieszenie ;)
      Oczywiście że pomogę ! :) Powodzenia i pozdrawiam ! :*

      Usuń
  5. każdy ma gorsze dni, ale sztuką jest walczyć o lepsze jutro.
    ps; zadbaj o lepszy wygląd i zdjęcia.

    zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym! :)
    ostatnia szansa!!!
    http://gitara-maja.blogspot.com/2015/05/konkurs-fotograficzny.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pocieszenie ! ;)
      I radę
      Na pewno zaraz zajrzę ! Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Hahaha dobre zdjecia. Zapraszam do mnie:
    estry-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki zeby takich złych humorów było u Ciebie jak najmniej :) fajne zdjęcia , lubie oglądać takie w postach a ty jeszcze dodałaś ich tak dużo ;) mogłoby być jeszcze więcej ;D http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie martw się , głowa do gór i idzie się dalej ;) Na pewno niedługo dobry humor powróci. Ja też chciałabym mieć swój kanał na youtube i nagrywać, chętnie pooglądałabym twoje filmiki :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. tez mam czesto takie same humorki jak ty
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jak nie wiem o czym pisać to po prostu nie piszę, wolę mieć dłuższą przerwę i wymyślić coś sensownego;p Złe humory nachodzą nas czasem znikąd, ale nie martw się - jutro też jest dzień! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ✦ BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń