poniedziałek, 8 czerwca 2015

Kolejna notka... Szczera ;)

Witajcie Kochani ! :*

Wiem że po raz kolejny będziecie słyszeć moje przeprosiny za zaniedbanie bloga ale obiecuje że w wakacje wszystko to się zmieni ;)
Przepraszam że tak zaniedbuje bloga ale jak wcześniej już pisałam to po prostu nie ma czasu , i wpadłam na super pomysł że będę dodawać notki co tydzień w Sobotę ( Obowiązkowo ), ale jeżeli będę miała czas i jakiś pomysł na notkę w tygodniu, to też dodam ;)

Dobra... Zaczynamy pisać
Hmm.. O czym dziś będzie ta notka?
*
*
*
*

Dziś znowu będzie notka o mnie ale też nie o mnie... Ponieważ dużo osobom podobała się moja ostatnia notka, taka szczera w emocjach napisana , to dziś też taka będzie...

Powoli , małymi krokami zmieniam swoje zachowanie ( Na to dobre ). Staram się mniej denerwować i mniej kłócić. Na razie wszystko jest dobrze, ale jak to zawsze bywa ''WSZYSTKO CO DOBRE, SZYBKO SIĘ KOŃCZY ,, I pewnie niedługo się skończy.
Ja nie rozumiem ludzi , którzy do WSZYSTKIEGO muszą się wtrącić, no muszą i koniec, swoje pięć groszy dołożyć. No i jak tu się nie denerwować?!?
Większość ludzi MNIE nie rozumie... Znowu...
Chodzi o to że też jestem człowiekiem i mam swoje uczucia, myśli, i swoje zdanie. Ale jak widać ludzie nie umieją tego zaakceptować. Ale postanowiłam się tym już nie przejmować , bo ludzie to ludzie zawsze będą p*******ć głupoty (Czyt. Gadać głupoty) . Ludzie tylko umieją oceniać człowieka po okładce, rzadko kto chce poznać treść , a czasami warto, bo każdy człowiek jest inny, każdy ma swoje różne historie i przeżycia. Przykro jest patrzeć jak ten świat się zmienia, ale to nie świat tylko ludzie go zmieniają , niestety na złe... Ludzie brzydzą się chorymi, starszymi ludźmi, bez nogi czy ręki, brzydzą się alkoholików na ławkach i bezdomnych ludzi.
Powiedzcie Mi , dlaczego tak się dzieje? Przecież to też ludzie ! To nie ich wina że tacy są. Ostatnio jak jechałam do Rzeszowa , busem, wsiadła starsza kobieta , na rzut oka , zwyczajna, zdrowa kobieta... ale po chwili ludzie zaczęli się od niej odsuwać. Nie wiedziałam dlaczego. Koło mnie było wolne miejsce i dziwiłam się dlaczego nie chce usiąść, więc zaproponowałam żeby usiadła... Kobieta ze zdziwieniem się na mnie popatrzyła i pokazała mi że ma tylko pół prawej ręki, i powiedziała że nie usiądzie bo pewnie już mnie to obrzydza. Powiedziałam żeby usiadła i się ludźmi nie przejmowała. Po głębszym zastanowieniu usiadła koło mnie, i jakoś tak , zaczęłyśmy rozmawiać, opowiedziała mi o swoim wypadku ( Miała wypadek samochodowy , w którym lekarze musieli jej amputować rękę, a na dodatek dowiedziała się że ma raka , i że zostało jej pół roku życia i cała rodzina się od niej odwróciła po tym wypadku ) .
Zrobiło Mi się strasznie przykro, pomyślałam dlaczego ludzie tak robią, dlaczego nie mogą zaakceptować człowieka, takim jaki jest?! Skąd mamy pewność że bezdomny człowiek , to pijak i tak dalej? A może on stracił wszystko co miał ( dom, rodzinę ) I nie wie jak sobie poradzić, nie ma gdzie mieszkać, nie ma pieniędzy, nie ma nikogo bliskiego , wszyscy się od niego odwracają. I może przez alkohol wszystko stracił? Może to nie jego wina? Moim zdaniem trzeba pomagać takim ludziom, większość ludzi udaję że nie widzi tego człowieka albo jeszcze niektórzy go zwyzywają , choć tak naprawdę gówno o nim wiedzą.... Bo ludzie umieją tylko oceniać i gadać głupoty, niestety ale taka jest rzeczywistość.
Może trochę ludzi weźmie się kiedyś w garść i przestanie tak robić, bo skąd wie , może to on kiedyś będzie w takiej sytuacji...
Dobra na tym chyba będę kończyć tą notkę, I jak zawsze łapcie kilka moich zdjęć z weekendu i nie tylko ! ;) I przy okazji Pozdrawiam Osobę, która mnie namówiła na notkę :) I Również wszystkich moich czytelników ! ;*

























 

3 komentarze:

  1. obserwacja za obserwacje? Jezeli tak to zacznij :)
    http://wustachwodkismak.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jedzcie tyle bo będziecie grubee! :*

    http://queenstay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń