czwartek, 13 sierpnia 2015

LBA / Nowy wygląd / Zdjęcia !

Witajcie Kochani !

Witam Was po miesięcznej nieobecności.

Pewnie wszyscy zapomnieli o istnieniu mojego bloga :D

Nie miałam czasu , wakacje tak szybko lecą, czasu nie ma .

Jak widzicie , mój blog się trochę zmienił ;)

Według mnie jest cudowny teraz. Wszystko dzięki


Zostałam nominowana do LBA przez http://kenia0.blogspot.com

11 osób które będą chciały być nominowane niech napiszą w komentarzu. Wtedy w następnej notce napiszę pytania ;)


1.Co jest Twoją inspiracją w pisaniu bloga?
Co jest moją inspiracją? Moje życie ;)
2.Jaka jest twoja zaleta i wada?
+ Zabawna, Miła, Szczera, Pomagająca, Uczciwa.
- Za wrażliwa .
3.Twój ulubiony cytat ?
Nigdy nie dziel znajomości na tych biednych i bogatych ! Bo nikt nie ma wpływu na to z jakiej pochodzi chaty !
4.Podaj dlaczego akurat twój blog jest na swój sposób wyjątkowy?
Każdy blog jest na swój sposób wyjątkowy. Nie mogę uzasadnić dlaczego akurat mój. Wyraża mnie, to co czuję .

5.Dlaczego piszesz o takiej tematyce?
Piszę o mnie . O moich przeżyciach , o tym co myślę , co czuję .
6.Czy jesteś osobą tolerancyjną?(szczerze)
Myślę że tak. Akceptuję wszystko.
7.Jaki jest twój ulubiony zespół?
Każdy. Słucham prawie wszystkiego... Oprócz klasyki
8.Oprócz pisania bloga? Co lubisz robić najbardziej?
Czytać, słuchać muzyki, robić zdjęcia.
9.Co sądzisz o sporcie? Uprawiasz jakiś?
Kiedyś bardzo grałam w kosza... Ale już nie gram bo nie mogę.
10.Ulubiona książka i dlaczego akurat ona?
Dobra Dziewczyna – morderstwo na Ostermalmie. Dlaczego? Sami przeczytajcie ;)
11.Jakimi trzema słowami opisałbyś/opisałabyś swojego bloga?
Skromny, Mnóstwo Zdjęć, O mnie.

A teraz trochę zdjęć :D ;) 














DO ZOBACZENIA !!! :* :*

20 komentarzy:

  1. świetne zdjecia :)

    Zapraszam do mnie, byłoby miło bardzo miło gdybyś odwiedziła mój blog, choć na minutę :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNY MIX ZDJĘĆ:)
    Zapraszam do mnie, byłoby miło bardzo miło gdybyś odwiedziła mój blog, choć na minutę :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiły mnie ziemnaczki! :) może jakiś przepis/rada jak je zrobić? wyglądają Ciekawie! Czekam na jakiś komentarz z odpowiedzą :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziemniaczki proste do zrobienia ;)
      Kroisz je na pół, później bierzesz dwa patyczki do szaszłyków , kładziesz między nie ziemniaka i kroisz ;) Później kładziesz na blaszkę i lekko smarujesz olejem, potem dodajesz różne przyprawy i wstawiasz piekarnika ! ;) Są pyszne !
      Smacznego ;)

      Usuń
  4. Sliczna z ciebie dziewczyna, fajnie ze wrocilas :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji! :D
    Świetne odpowiedzi ;))
    fajne zdjęcia :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie pyszności. Ten deserek to sama chętnie bym zjadła. Nie ma nic lepszego niż pyszne jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smacznego ;)
    Zapraszam do obserwacji http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji! ^^ Świetne zdjecia! ^^
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne paznokcie, ale czemu tylko kciuk taki długi? :D
    blog: optymistka. | konkurs u mnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nominacji :))

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nominacji!
    I muszę powiedzieć, że masz świetne paznokcie *o*

    http://blondie-in-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło mi poinformować, że nominowałam Cię do LBA!
    Pozdrawiam!
    http://pisanewoda.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląd bloga mnie nie przekonuje. Piszesz zbyt wielką czcionką, w dodatku niezbyt ładną. Nie miałam na celu Cię skrytykować, a jedynie skomentować nowy wygląd. Skoro Ci się podoba, nie mam zamiaru zmieniać Twej estetyki. Zostawiłam po sobie ślad, bo otrzymałam od Ciebie link do Twojego bloga na fb.

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm gofery<3
    Zapraszam do Siebie na bloga a tam konkurs!
    Do wygrania sukienka
    http://feather92.blogspot.com/2015/08/nunmi-dress-konkurs-znucom.html

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję nominacji. :)
    > klik <

    OdpowiedzUsuń