środa, 26 sierpnia 2015

Kolejna nominacja! Złamany paznokieć

Witajcie Kochani!
Wakacje się kończą, a ja tak mało pisałam notek, no ale tak bywa. Dostałam kolejną Nominacje do Lba! Dziękuję!

1. Od jutra musisz zamieszkać w innym kraju.
Który wybierasz?
*Irlandia
2. Ile książek przeczytałaś w tym roku?
* Chyba 9
3. Oglądasz jakiś serial?
* Tak. Pierwsza Miłość, M jak miłość, Ranczo, Świat według Kiepskich, Na Wspólnej.
4. Ile razy sprawdzasz tekst przed
opublikowaniem go na blogu?
* Zdarza się tak 50 razy :)
5. Masz cytat, który zawsze podnosi Cię na duchu? Jak tak, to jak on brzmi?
* Otwórz szeroko oczy i rozejrzyj się
czy ktoś nie potrzebuje trochę czasu, trochę
uwagi.
Może jest to człowiek samotny albo zgorzkniały,
albo chory, albo niedołężny.
Może starzec, a może dziecko.
Nie pomiń okazji, gdy możesz coś z siebie
ludziom ofiarować jako człowiek.

6. Jesteś typem bałaganiary czy jednak porządek musi być?
* Zdecydowanie bałaganiary, ale porządek czasami jest :)
7. Możesz poprosić o spełnienie jednego marzenia. Co to jest?
* Żeby wszyscy ludzie spełnili swoje marzenia!
8. Wolisz robić zdjęcia, czy pozować do nich?
* Kocham robić zdjęcia, sami chyba widzicie ile jest zdjęć na blogu :*
9. Jaki jest Twój ulubiony zespół muzyczny?
*Enej, Lemon, Ich Troje, Bajm, Czerwone Gitary, Dżem, IRA, Happysad, Zakopower , Lady Pank , Coma, Perfect, Verba
10. Masz piosenkę, która doprowadza Cię do łez?
* To nie piosenki doprowadzają nas do łez, tylko te wspomnienia związane z nimi.
11. Ucinasz sobie czasem popołudniowe drzemki?
* Rzadko, ale moja przyjaciółka za to śpi całymi dniami ;* ( Tak Anita to o Tobie ;))
Nie nominuje nikogo. 
Pamiętacie mojego długiego paznokcia? 
Niestety się złamał :( 

4 komentarze:

  1. Mi też niedawno złamał się paznokieć :/ Niefajnie! Ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam bol zlamanego paznokcia... zwlaszcza wtedy kiedy tak dlugo sie go zapuszczalo i dbalo sie o niego jak tylko to mozliwe... Ciekawy wpis :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda paznokcia :(
    ciekawy post!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i ciekawy post :)
    Trochę szkoda paznokcia... Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń