sobota, 5 września 2015

Załamka, szczera notka, złe wspomnienia

Hej !
Znów się ku*wa zaczyna ! No ku*wa!
Tylko problem w tym że nie wiem co takiego !
Znacie coś takiego jak cały dzień dobry humor a wieczorem humor się jebie?! Czy tylko ja tak mam?????
Może to z tęsknoty?
Może z nudów?
Sama już nie wiem!
Łzy same lecą, bez powodu. Czemu?????
Odpowiedzi nie znam.
Wszystkie złe wspomnienia wracają... Jakbym odtwarzała film.
Chce o nich zapomnieć, wyłączyć myślenie!
Nie da się.
Myślę , dlaczego ja??????
Dlaczego moje życie jest takie?!
Znowu się nad sobą użalam...
Wiem że za parę godzin będzie dobrze, przytuli mnie najważniejsza osoba w moim życiu, ale ja muszę to wszystko wyrzucić z siebie teraz....
Będzie mi lżej.
Znowu czuje że się poddaje. Wiem że nie mogę. Głowa do góry mała ! ;) Jutro będzie lepiej !
Jaaaasne.
Dobra kończę , nie chce Was przynudzać moimi humorkami.
Do następnej notki kochani :* Może wtedy będzie lepiej :*

Ps: Nuśka, masz w końcu kolejną szczerą notkę ;)  

6 komentarzy:

  1. Pamiętaj, że pozytywne myślenie przyciąga pozytywne sytuacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, najważniejsze to szukanie małego światełka w ciemności! Nie poddawaj się złemu nastrojowi, myśl pozytywnie. ♥

    BLOG POD CHMURKĄ

    OdpowiedzUsuń
  3. też tak czasami mam więc doskonale cie rozumiem:* będzie lepiej zobaczysz :)
    xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem co czujesz, mam tak często...


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń