wtorek, 1 września 2015

Zdjęcia, głupawka i koniec Wakacji !

Witajcie Kochani !!!


I dziś , właśnie zaczął się rok szkolny ! :(
Ale damy rade ! ;)
Jejku, jak to zleciało, już trzecia klasa zawodowa … Teraz zaczną się przygotowania do egzaminów.... Oj, będzie ciężko.
Jak pisałam w ostatniej notce , zaniedbałam bloga i to bardzo bardzo. Mam małą nadzieję że choć trochę to zmienię, choć niczego nie obiecuję, bo w tym roku chcę trochę bardziej się zabrać za naukę :)
Uprzedzam że notka będzie krótka, ale będzie dużo zdjęć .
Przez ten upał, tak głowa boli że szok.
Dziś trochę wygłupów z Anitką ( Zobaczycie na zdjęciach )
Powiem Wam , że już troszkę tęskniłam za szkołą , aż sama się dziwie .
Kochani , już kończę bo głowa mnie tak boli że muszę iść chyba spać .
Pozdrawiam Was i życzę żeby Wam się plan lekcji zmienił na ten dobry :D , żebyście się dobrze uczyli i nie mieli problemów w szkole ;)


A teraz zapraszam na duuuuuuużo zdjęć ! Buziaki :* :* :*
































3 komentarze:

  1. Większość zdjęć taka sama, post napisany w tak okrutny sposób, że oczy bolą. Dochodząc do połowy tekstu ma się go zupenie dość. Nudanudanuda nic ciekawego tym blogiem nie wniesiesz. Kolejna przyglupawa nastolatka myslaca że takim syfem zdobędzie jakikolwiek "fejm"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie ! :)
      Dziękuje za szczerość ! ;) Twoja opinia jest dla mnie bardzo bardzo ważna !
      A teraz taka mała rada dla Ciebie: Jak piszesz, to zajrzyj trochę do słownika ;)
      Pozdrawiam i buziaki ;)

      Usuń
  2. Ojjj tak :) Czasami bardzo dobrze znam ten stan, że tak nagle bez powodu coś się wali, jestem załamana i lepiej jak nikt do mnie nic nie mówi, bo nie ręcze wtedy za siebie :D Ale w takich momentach najlepsza jest albo joga, albo piwko z przyjacielem, albo sen.

    Pozdrawiam :) http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń